6 kwietnia 2014

Dressale

Cześć kochani,
w dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić naprawdę niesamowity i godny uwagi sklep, a mianowicie chodzi o www.dressale.com. Gdy weszłam na stronkę po raz pierwszy nie mogłam odciągnąć wzroku od tych przewspaniałych sukienek. Jest ich mnóstwo, sama bym nie wiedziała, którą mam wybrać. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Dzięki pięknemu asortymentowi sklep stał się jednym z moich ulubionych :)

Oto kila moich propozycji:



1. KLIK     2. KLIK     3. KLIK     4. KLIK



1. KLIK     2. KLIK     3. KLIK     4. KLIK

Sukieneczki są naprawdę piękne, wszystkie mają coś w sobie. Idealnie nadają się na każdą uroczystość :)

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam! 


5 komentarzy:

  1. Przepiękne te sukienki! ; * Ah ; * Podoba mi się ta pierwsza i ostatnia z 1 zdjęcia ; * Poklikałam ; )
    Pozdrawiam ; *
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne sukienki :))
    Kliknęłam!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej stronce parę razy. C; Mają urocze sukienki.
    Kliknęłam w linki. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te sukienki :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥ Staram się odwiedzić wszystkie osoby, które pozostawiły po sobie ślad :*