21 kwietnia 2014

Cześć kochani,
Odrobina przyjemności i odpoczynku  jeszcze nikomu nie zaszkodziła. W te święta wszyscy chcą oderwać się od codziennej rzeczywistości, od niektórych obowiązków, odetchnąć gdzieś i nie martwić się o kolejny dzień. W tym szczególnym czasie ważna jest również rodzina, nie należy o niej zapominać.
Zapach wielu smakołyków dodaje pełniejszego nastroju. Każdy z nas ma swoje ulubione potrawy, a jakie są Wasze? Jak wszyscy tutaj na blogu, ja również chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia : dużo zdrowia i radości, moc miłości i nadziei, pogodnego nastroju oraz najwspanialszych spotkań wśród rodziny i przyjaciół.  Niech Wam jajeczko dobrze smakuje, bogaty zajączek uśmiechem czaruje, a mały kurczaczek niech spełni najskrytsze marzenia.


/ Pozdrawiam cieplutko :)

12 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie <3

    pytałaś o wspólną obserwację - aj już i czekam na Ciebie :)

    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko,widzę że współpracujesz z Sheinside,do mnie właśnie przyszła pierwsza paczuszka od nich, i nie wiem na który mail mam im wysłać linka z prezentacją ich przedmiotu do działu marketingu czy Jessica Parker ?
    Zależy mi na szybkiej odpowiedzi...
    Pozdrawiam Ciepło i Wesołych Świąt! :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Jessica Parker :))
      Przepraszam za opóźnienie :))

      Usuń
  3. Wesołych !! <333

    Obserwuję od dawna ♥ Zajrzysz ? Jakbyś zostawiła po sobie ślad, byłoby mi bardzo miło ♥
    Pozdrawiam Weronika ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Wzajemnie ; *
    + Mokrego Dyngusa ^^
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem ;***

    http://smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ulubionych potraw, bo nie przepadam za tymi świętami.
    mój blog zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej wolę święta Bożego Narodzenia :))

      Usuń
  7. Ja bardzo lubie sałatki ze stołu :) Albo babeczki
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post , czekam na kolejny ...
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję i nawzajem ;) cudowny blog ;) + zakochałam się w designie

    obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś także mnie zaobserwowała-jeśli ci się spodoba ;)
    zapraszam:
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥ Staram się odwiedzić wszystkie osoby, które pozostawiły po sobie ślad :*