23 kwietnia 2014

Zegarek od bornprettystore

Cześć kochani,
w dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moje nowe cudeńko od bornprettystore.com, a jest nim zegarek. Od dłuższego czasu polowałam na taki, aż wreszcie wpadł w moje ręce. Jestem z niego bardzo zadowolona, pasuje do wielu stylizacji. A co do stronki to jest naprawdę interesująca, posiada wiele ciekawych i przydatnych rzeczy. Stwierdzam, że asortyment przyciąga uwagę! Z pewnością każdy znajdzie coś tam dla siebie. Sklep już znajduje się na liście moich ulubionych :)

KLIK




Przepraszam, że nie dodałam własnych zdjęć, ale nie chcą mi się wgrać. Postaram się to jak najszybciej nadrobić :)

/ Dziękuję i pozdrawiam cieplutko 


6 komentarzy:

  1. Cudny zegarek. Bardzo mi się podoba :)
    http://smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zegarek ; ) Tez mi się taki marzy ; )
    Obserwuję ♥ Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że rzecz przypadła Ci do gustu, bo do mnie niedługo przybędzie paczka od nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!:)
    mam w sumie bardzo podobny do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny. Z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥ Staram się odwiedzić wszystkie osoby, które pozostawiły po sobie ślad :*